...

روزنامه‌ی صدای عدالت از قول یک کارشناس و پژوهشگر مسائل اجتماعی:

- هشدار: سه و نیم ملیون دختر مجرد بالای ۲۷ سال داریم !
- تعداد پسران ۲۳ و ۲۵ ساله در کشور به ترتیب حدود ۶۶۰ و ۵۴۰ هزار نفر٬ و دختران ۲۰ و ۲۲ ساله به ترتیب حدود ۸۵۰ و ۷۰۰ هزار نفر است.
- علاقه به ادامه‌ی تحصیلات عالیه در دختران و یافتن شغلی مناسب جانشین تشکیل زندگی مشترک و همچنین تربیت فرزندان می‌شود.

همه‌ی این آمار و ارقام درست٬ ولی نمی‌فهمم این چه تصور احمقانه‌ایه که هنوز کارشناسان و پژوهشگران جامعه‌ی ما بهش دچارند و فکر میکنن دخترا باید فقط به فکر تشکیل زندگی مشترک و بچه زاییدن و تربیت فرزندان باشند ؟!!

چرا هیچ کس نمیاد به پسرای عاطل و باطل مملکت گل و بلبلمون گیر بده که فقط به فکر ولگردی و عیاشی و وقت تلف کردن هستن ؟!! یا چشمشون دنبال تیکه های کوچه خیابونه با به جیب باباهاشون یا دیگه بچه مثبتاشون دارن مثل اسب خر میزنن و زندگی و فکر کردن اصلاً حالیشون نیست !! چند درصد پسرای ۲۵-۲۷ ساله تو این مملکت وضع درست حسابی دارن و واسه زندگی به فکر تشکیل خانواده و زندگی کردن هستن (واسه زندگی نه واسه خانوم داشتن) ؟!!

خوبه والا !! اینکه دخترا بیشتر دانشگاه قبول میشن تو مملکت ما شده معضل مسؤولین !! آخه خاک بر سر اون پسرایی که شعورشون نمرسه از کجا دارن میخورن !! شما هم نگران دخترای ۲۷ ساله که تا حالا شوهر نکردن نباشین دکتر جون !! این مسأله معضل نیست خودش معلول هزار تا درد و مرض اجتماعی دیگس !! باید جای دیگه رو درست کرد اون وقت این قضایا هم درست میشه !! فقط امیدوارم مثل ابلها نخوان با دستورالعمل و بخشنامه اوضاع اجتماعی رو درست کنن کما اینکه همونطور که قبلاً تو وبلاگم اشاره کرده بودم مثکه آقایون همچین بدشون هم نمیاد که با یه سری بخشنامه ترکیب جنسی دانشگاه‌ها رو تعدیل کنن !!